torsdag 14. februar 2013

Og vesker må vi ha!

Jeg elsker vesker!
Det kjennes ut som jeg ikke kan få nok vesker!
Men jeg prøver å begrense meg,
og kjøper bare vesker som jeg VIRKELIG liker.

Bookbinders Design samarbeider med
et veske-merke som jeg digger stort: Ceannis!
Så i dag har jeg kjøpt meg en ny veske:)

Ceannis er et svensk merke som ble startet i 2002 av Ann-Louise Andrén.
Andrén har en genuin interesse for design og kvalitet,
og etter å ha bodd i Asia i mange år preges hennes design av en herlig blanding av
rene, stramme skandinaviske linjer og asiatisk mystikk.

Ceannis står for kvalitet og omtanke i alle ledd,
fra design og materialbruk til produksjon og transport.

Her er utvalget vi har til åpningen vår på mandag:

Klassisk skulderveske i skinn.
Innsydd nøkkelreim, 3 smålommer inni, stenges med glidelås og trykknapp.
Kommer i brun og sort kr 1 749.
En er allerede solgt - til meg!


En litt mindre versjon, super som reiseveske.
Innsydd nøkkelreim, 3 smålommer inni, stenges med glidelås og trykknapp.
Kommer foreløpig i brun kr 1 499.



Kjempefin "shopper" i en super skinn-immitasjon.
Den rommer mye, tåler mye
og har lange nok remmer til å bæres over skulderen.
Innsydd nøkkelreim og en liten lomme ved åpningen.
Stenges med trykknapp.
Kommer i sort kr 799.


 
Lekre toalettmapper i sort og brunt skinn kr 499




Vil du lese mer om Ceannis? Gå inn på nettsidene:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar