tirsdag 5. mars 2013

En baby!

Min gode venner, Tor Erik og Hanne, har fått en liten gutt - hurra!
Fine bilder har kommet tikkende inn på telefonen,
og jeg gleder meg masse til å treffe det lille vidunderet<3

Mens jeg venter har jeg kost meg med å pakke inn baby-gaven:)
Valget falt på dette nydelige papiret og matchende kortet 
 
med illustrasjon av Ingela P Arrenius.


Dette er en illustratør og designer som jeg liker veldig godt,
og elsker å svippe innom nettsiden hennes for litt inspirasjon:

Fikk du også lyst til å pakke inn fine gaver?
Vi har dette papiret og andre lekre motiver i ark 50cm * 70cm - 29kr pr ark.
Kvadratisk kort med konvolutt kr 35.


For meg håper jeg det snart blir mulighet for en baby-sniff
på vår nye, lille verdensborger<3

Hilde:)

2 kommentarer:

  1. Hei, Hilde! Flott og delikat ny butikk i Jomfrugata - og fin blogg! Mette

    SvarSlett
  2. Så hyggelig tilbakemelding, Mette!:)

    SvarSlett