torsdag 21. mars 2013

shine bright like a diamond

Charlotte fra Shine
(Trondheims lekreste klesbutikk, som ligger tvers over gata for oss)
ville gi en personlig gave til to av jentene som jobber der.

Begge heter faktisk Emma, så det ble samme tema,
men med en farge som passet til hver sin Emma:)

Her er teksten Charlotte valgte:
emma
shine bright like a diamond
Dette preget jeg med TailorMade-maskinen, med sølvskrift
på en rosa bok og en turkis bok.

Jeg kjenner det banker i rosa-hjertet mitt,
og jeg skulle nesten ønske jeg het Emma og jobbet på Shine<3

Kanskje jeg skal bli igjen litt på jobb ikveld, og lage en bok til meg selv også?
Hva skal jeg bruke den til i så fall?
Jeg får gruble litt på det, og drømme litt om rosa bøker og diamanter så lenge:)

- Make your life memorable -

- og ikke glem å skinne som en diamant;)

Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar