mandag 8. april 2013

Keiserens nye trær

I hverdagen finner jeg inspirasjon fra mange steder,
 alt fra søte små hverdags-øyeblikk og en fin tekst 
til magsiner, instagram og blogger kan inspirere meg.

Og en av bloggene jeg inspireres av er


Herlig lesing, lekkert interiør og annen inspirasjon<3

For 6 måneder siden startet de også en nettbutikk
og her har de samlet så utrolig mye lekkert!
I går kveld hadde jeg vært på shopping i nettbutikken deres, 
og da var det greit å stikke innom showroomet de har på Møllenberg 
å hente opp bestillingen i ettermiddag.

Det ble ingen åpningsgave da de åpnet nettbutikken, 
men bedre sent enn aldri:)
Idag tok jeg derfor med en kjempefin vevbok, fra Bookbinders Design,
der jeg skrev "keiserens nye trær" med TailorMade-maskinen,
som en hurra-for-dere-gave:)


 Ulinjert bok 21x24cm, 
med våre supre 100g ark (litt tykkere enn vanlige bøker), 
kan den brukes til utklippsbok, inspirasjonsbok, dagbok
 - mulighetene er uendelige!



Gleder meg til å høre hva den fylles med, 
kjenner jeg keiserne rett blir det noe helt vidunderlig<3


- Make your life memorable - 

Hilde:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar