søndag 12. mai 2013

Bryllup

Denne helga skulle Sophie i bryllup,
og bryllupsgavene kom fra Bookbinders Design<3

Det var storkos ved TailorMade-maskina da jeg skulle prege 
på en nydelig hvit boks - til fine bryllupsminner,
og en stilren hvit, ulinjert bok - til gjestebok.
Jeg hadde ikke prøvd å prege på de hvite boksene enda, 
så jeg var veldig spent på resultatet.

Både jeg og Sophie ble stoorfornøyde!


Sophie valgte hvit folie på skriften, og det ble jo bare supermatch:)


Et bryllup er en vakker og herlig dag, 
og det er verdt å ta vare på så mange minner som mulig fra dagen<3
En gjestebok, der alle gjestene kan skrive en hyggelig hilsen,
er derfor en flott gave til brudeparet!



Samlet ble jo dette en helt nydelig bryllupsgave!
At jeg selv får lyst til å gifte meg en gang til 
(men med samme Martin selvfølgelig) 
er jo et godt tegn, eller hur?;)




Skal du i bryllup i sommer, eller er det rett og slett dere som skal giftes?
Kom innom butikken, og la deg inspirere:)

Vi lager også TailorMade på bestilling, og sender til hele landet.
Send oss en mail til butikk@papirogdesign så lager vi en kundeordre til deg.


- Make your life memorable - 

Hilde<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar