tirsdag 11. november 2014

Bryllupsgaven!

For to uker siden var vi på et helt fantastisk bryllup
i Bruksvallarna i Sverige.
Våre gode venner Karin og Mathias skulle gifte seg,
og hadde invitert til en hel helg med bryllupsfeiring<3
Jeg synes bryllupsgaver kan være litt vanskelig,
de fleste har det de trenger,
og jeg vil jo gjerne gi bort noe som er litt meningsfyllt.
Lykken var derfor stor da det viste seg at
brudeparet ikke hadde en gjestebok klar enda!:)
Bryllupet skulle jo være i fjellet,
så jeg valgte vevboken i den grå, litt rustikke veven.


Boken la jeg i en matchende boks


Og siden bryllupet skulle vare tre dager til ende
ble pregingen:


Karin og Mathias
Bruksvallarna
23.-25. august 2013

Esken er super som gave-eske,
og dessuten veldig fin til å ta vare på 
bryllupsminner i ettertid. 


Jeg brukte et sort papirbånd rundt boksen,
sammen med et kort som den dyktige svenske illustratøren,
 Malin Zillén, har laget for Bookbinders Design.


Mange nydelige hilsener ble skrevet i denne boka i løpet av helga,
som blir fantastisk minner å ta fram i ettertid
for det lykkelige brudeparet<3


Tusen takk for en helt magisk helg, Karin og Mathias!
Jeg er fyllt med minner om romantiske øyeblikk,
og herlige stunder med gode venner og et vakkert brudepar<3


- Make Your Life Memorable -


Hilde<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar