lørdag 28. september 2013

Det store foto-prosjektet!

Når høsten sniker seg på,
og kveldene blir mørkere og kaldere,
da er det sesong for fotoalbum hjemme hos oss<3


Jeg starter alltid med å sortere bilder, 
og da liker jeg å bruke de fine boksene våre fra Bookbinders Design,
både til sortering og oppbevaring.


Til tross for at jeg har en foto-runde stort sett hver høst,
er jeg absolutt ikke ajour med å sette inn bilder i album.
-
Jeg synes at fotoalbum er en superfin julegave,
så sist høst gikk foto-prosjektet ut på julegaveproduksjon.

Trekkspill-albumene er en stor favoritt til gaver:


Noen fine bilder av barnebarn til besteforeldre og
feriebilder til vennepar man har feriert sammen.
Et overkommelig prosjekt, 
og noe alle setter stooor pris på å få!


I år er det altså "det store foto-prosjektet" 
jeg skal begynne med:)
Og det er ikke bare årets bilder jeg har liggende nå,
det er flere år som venter på å komme i album.

Men jeg fortviler ikke!
Vi har jo verdens fineste fotopermer i butikken!


Fotopermene finnes i flere formater:
A4+
340mm x 315mm
315mm x 420mm

og fotoark i hvit og sort



Med permer kan jeg ta arkene ut og inn,
og derfor kan jeg begynne med det morsomste først;
Årets sommerferie!

Gleder meg til å gjenoppleve Frankrike-ferien fra juni,
herlige sommerdager fra hytta,
og kanskje noen badebilder av gutta fra Teisendammen<3

Så når jeg har gjort det, kan jeg jobbe meg bakover i tid.

Jeg vet ikke hvor langt jeg kommer meg i år heller,
men sommerferien - den skal jeg hvertfall greie:)

Og til årets julegaver kan det hende 
Farmor får seg en sånn her
med årets bilder av gutta<3

Har du også bilder liggende, 
men blir motløs og tenker at det er for stort prosjekt å sette igang med?
Kom innom butikken, og la deg inspirere!

Bor du ikke i Trondheim, sender vi gjerne:)
Send en mail til hilde@papirogdesign.no


- Make your life memorable -


Hilde<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar