lørdag 1. august 2015

Bryllupsinvitasjoner

Jeg anbefaler stort sett alltid å bruke hvitt papir på invitasjoner,
men unntaket er denne herlige varianten med natur-papir.

Sammen med hvitt papir
gir det et lekkert, litt rustikt, 
og veldig romantisk inntrykk synes jeg<3


Invitasjonen er laget av et kvadratisk kort
med printet innhold på separat papir.
Innholdet kan limes på kortet
eller festes med en hjertebinders.


Kortene finnes i flere farger,
men hvit eller natur er mine absolutte favoritter.

Som alle våre invitasjoner er disse enkle å lage selv.
Fremgangsmåte finner du her:

Vil du bestille ferdig produserte invitasjoner
 er prisen 40:-/stk uten bånd, og 47:-/stk med bånd.
Dette inkluderer invitasjon fiks ferdig med konvolutt.
Invitasjonene stiles til hver enkelt gjest.
Fremgangsmåte finner du her:

Om du har spørsmål er det bare å ta kontakt med meg
så hjelper jeg deg veldig gjerne!


Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar