fredag 20. juni 2014

Favorittveska!

Jeg elsker vesker.
Virkelig elsker vesker.
En veske kan gjøre hele antrekket,
og er den praktisk i tillegg, 
ja da kan den bli en favoritt!

Mitt favorittmerke for tiden er Ceannis.
Vi har tatt inn en del av veskene fra skinn-kolleksjonen,
og etter å ha prøvd ut flere vesker 
har jeg funnet den ultimate veska synes jeg:



Ceannis' Bucket Bag!

Ceannis lager vesker som er helt etter min smak;
Designet er enkelt og rent, kvaliteten helt strålende, 
veskene er lette i vekt, 



og veldig praktiske inni!


I veska er det er en glidelåslomme,
i tillegg til flere åpne lommer.
Den har dessuten en nøkkeltråd, 
så jeg finner nøklene i en fykens fei;)

I vår kjøpte jeg en svart som basic-veske,
men kjente at jeg måtte feire sommeren med en blå også:)


Denne veska har allerede fått bli med på en weekend til London:)

Når jeg er på tur er det veldig viktig at det fungerer bra med bæretøyet.
Det skal være behagelig å bære, 
det må finnes romslighet til både vannflaske, 
en lett jakke og ellers litt stæsj (aka shopping).
Bucket Bag'en fungerte perfekt, og får terningkast 6!

Liker? 
Kom innom butikken, prøv den på skuldra, 
og forbered deg på å falle pladask!;)
Herligheten koster 1.749:- og finnes i fire farger:

Sort

Mørk Brun

Lys blå(-grå)

Lys grå-beige

Jeg tenker at om jeg har på meg sommerveska mi,
så må det vel bli sommer ute også?
Tester imorgen;)


- Make your life memorable -


Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar