tirsdag 3. april 2018

Elegante bordkort!

Nå er det mange som har selskaper på gang, 
så da passer det vel perfekt med litt inspirasjon til bordkort?

Bordkort med en hyggelig hilsen:)
 Enkelt å bestille i nettbutikken - Vi har rask levering:)

Å dekke festbord er en stor lidenskap for meg, 
så når jeg sammen med brudepar, konfirmanter og andre festplanleggere 
finner fram til de perfekte bordkortene til hvert enkelt selskap 
stortrives jeg ekstra mye på jobb:)

Mitt beste tips er å tenke enkelt.
Hvis man har en temafarge på bordet 
er det ofte fint å la dette gå igjen i noen få elementer, 
fremfor å ta igjen fargen på alt.
Når det gjelder valg av papir liker jeg godt å bruke hvitt papir,
og heller lage en temafarge med for eksempel organzabånd.

Her er et eksempel på et lilla tema:


 Hvitt transparent papir over hvitt ark med skimmer,
festet med lilla organzabånd og hvit miniklype.

Bånd: Lilla Organza
Festemåte: Hvit miniklype
Font: Edwardian
 Hele inntrykket kan enkelt endres 
ved å bruke organzabånd i sjøgrønn:

Bånd: Sjøgrønn Organza
Festemåte: Hvit miniklype
Font: Monotype Corsiva
Klassisk hvitt er jo alltid fint:


Her har vi festet med hjertebinders<3

Bånd: Hvit Organza
Festemåte: Hjertebinders
Font: Edwardian
Bordkortene kan bestilles ferdig
og da inngår papir, print, bånd, festemåte og montering
Fremgangsmåte for bestilling finner du her:
Bestille ferdige bordkort
(Vi har veldig rask levering - ta gjerne kontakt med oss for avtale om leveransedato)



Er det noe du lurer på er det bare å sende meg en mail:
hilde@papirogdesign.no:)

- Make your life memorable - 


Hilde:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar