onsdag 28. august 2013

Med blanke ark:)

August går mot slutten, og et nytt skoleår er i gang!

Det er riktignok lenge siden jeg gikk på skole, 
men august gir meg fortsatt følelsen av noe nytt og fresht,
og lysten på en ny bok med blanke ark blir stor;)

Jeg har fått helt dilla på fargene grått og rosa sammen;
akkurat passe stilrent, men samtidig ganske sweet.

Mappe kr 135:-
Bok kr 185:- (valgfri preging kr 200:-)


Jeg har valgt en rosa mappe til papirene mine, 
og en herlig grå bok med et sitat som inspirerer meg veldig.




Og man trenger heller ikke å gå på skole for behøve penal -
uten penal forsvinner jo bare pennene i veska...

Penal og mathcende liten skinnpung 
kan fylles med mye herlig:

Penal i skinn kr 149:-
Skinnpung kr 149:-
Hjertebinders 20pk kr 35:-

Vi har dessuten fått inn en helt toppen penn; "Le Pen" -
En helt fantastisk tusjpenn som kommer i et fargerikt spekter!
Mitt penal er fyllt med favorittfargene sort, rosa og grønn.

Le Pen kr 25:-

Så nå skal jeg sette i gang å planlegge 
en helt magisk inspirerende høst -
Dette MÅ jo bare bli bra!;)


Ha en strålende magisk og inspirerende høst du også!

- Make your life memorable -

Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar