søndag 22. september 2013

Disse boksene altså...

..finner jeg stadig nye bruksområder til!


Jeg innrømmer det - jeg har boksedilla, har nok alltid hatt det.
Så da jeg åpnet Bookbinders Design-butikken
måtte jeg bestemme meg for at jeg bare skulle kjøpe med meg bokser hjem
hvis jeg virkelig skulle bruke dem til noe spesielt:)
Jeg hadde nemlig mange bokser fra før, og tenkte at de fikk holde.

Men jo mer jeg bruker boksene våre fra Bookbinders Design, 
jo mer ELSKER jeg dem!

De har jo et lokk som er helt genialt;
Det trengs ingen løfting eller lagring av lokk - det bare vippes opp!



Til skolestarten ble det en boks til blyantene
til mine kreative gutter på 8 og 5:)

De fikk selvfølgelig litt flere farger enn bare rosa,
jeg syntes bare at det var en fin kombo;)

Før hadde vi blyantene i en boks med et lokk de måtte ta av, 
og lokket ofte avglemt når det skulle ryddes, 
og ble nesten alltid borte
Nå har vi en boks fyllt med de beste LYRA-blyantene,
og gutta er storfornøyde, kreative kunstnere!

LYRA color giants har vi i alle farger i butikken

Så var det jo disse fargene jeg liker så godt sammen da...

Grå og rosa<3

Så da ble det jammen en rosa boks på meg!


Jeg har nemlig masse washi-tape, hjertebinders 
og småting liggende, da er en A5 boks med inndeler
den perfekte oppbevaringen!


Jeg er storfornøyd!
To nydelige bokser har fått flytte inn hos oss:)

Og de er jo så fine sammen!

Hmmmm... En stor grå boks er kanskje noe jeg trenger...
Ja, jeg får tenke meg godt om hva smart jeg kan bruke den til - 
kanskje blir det neste innlegg?

Vevboksene koster 395:- for A4 og 355:- for A5,
og den fleksible inndeleren i tre koster kr 75:-


Bor du ikke i Trondheim, sender vi gjerne:)
Send en mail til hilde@papirogdesign.no


- Make your life memorable - 

Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar