søndag 8. desember 2013

Litt ekstra med innpakningen

gjør det enda hyggeligere å gi bort gaver synes jeg!


Og når det blir desember
så koser jeg meg med innpakning helt frem til jul<3

Jeg har en egen kurv som står fremme med årets papir, bånd og lapper,
Og denne kurva blir som en del av julepynten her hjemme hos oss.
I år har vi fått inn utrolig mye lekkert innpakningsutstyr,
blant annet et innpakningspapir fra Italia som er av topp kvalitet!

Dette papiret kommer i
hvitt, rødt, stripete, sølv og gull.


 Det røde papiret er matt, og har en veldig lekker finish!
Sammen med naturgarn og en fin gavelapp
blir det romantisk og klassisk - og typisk jul<3


Det hvite papiret har også en matt finish,
og til hvitt papir å være er det veldig lite gjennomsiktig.
Sammen med sort hyssing og gavelapper
blir dette en stilig og trendy julegave!


Det stripete papiret, sammen med sort bånd, 
gir det litt mer maskuline uttrykket.

Papiret kommer i ruller på 10 meter - 75:-
Båndene våre er også på 10 meter - kr 29:-
Lapper i pakninger på 9 - kr 29:-

I år tror jeg at jeg går for den klassiske røde pakken…
…Eller..?

Hvilket tema liker du best?

God Advendt!

Hilde:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar