fredag 1. januar 2016

Gullkorn fra barnemunn!

Jeg har to gutter, en på ni og en på fem og et halvt.
Og i hverdagen min får jeg høre mye rart - og helt fantastisk herlig!

For eksempel at hvis jeg ser en mann som går oppover gata,
og har på seg genser med hvite og gråe striper
- med sånn nummer på -
og svarte bukser;
Da er det bare å ringe politiet. 
Det er nemlig en tyv.

Greit å vite!
Og lurt å skrive ned så man husker til senere;)

Heldigvis har jeg verdens beste system for å ta vare på gullkorn som dette:


Perm i A5-format, som jeg har fyllt med plastlommer og ark!

Jeg har 1 perm hver til begge gutta som er preget med 
navn og fødselsdato i fonten Bodoni 20pt.

Er man i farta kan gullkorna skrives ned på en lapp,
og føres inn i permen når det passer.

Med en travel hverdag er det foreløpig mest lapper for min del,


men dette skal finskrives etterhvert:)

Jeg har bestemt meg for å ikke få dårlig samvittighet for det jeg ikke får tid til, 
så dette er den perfekte måten å lagre alle gullkorn på, for meg<3


Allerede koser jeg meg med å ta fram permen og mimre<3

Synes du dette var en god idé?
Permen finnes i våre 16 basisfarger,
og er på lager i butikken, eller nettbutikken:

Der er også innhold som linjerte og ulinjerte ark, 


- Make your life memorable - 
(og se opp for tyver;))
Hilde:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar