tirsdag 6. januar 2015

Mine første år:)

Jeg har fått litt spørsmål på babyalbum i det siste;
En bok der man kan ta vare på minner fra de første årene.

Derfor tenkte jeg det kunne være greit å vise 
hva jeg synes er helt perfekt til å ta vare på barneminnene:)


Jeg har en fotoperm i formatet 340x315 
som jeg har fyllt med fotoark i offwhite.
Her har jeg limt inn de første bildene, ultralydbildene, 
vekstkurver og lignende, minner og masse mer. 
Dette er et album som lever med dem etter hvert som de blir større, 
og jeg har korrigert litt underveis. 
Og det er jo så enkelt å gjøre, i og med at det er en perm:)

I tillegg til denne har jeg en boks som jeg bruker til å spare litt større ting; kort, plastbåndet fra sykehuset osv.

Permene finnes i flere farger, klikk for oversikt.

Boksene finnes i flere farger, klikk for oversikt

Straks skal jeg legge ut litt tips til hva permene kan fylles med,
så stay tuned:)

- Make your life memorable -

Hilde<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar