lørdag 4. juni 2016

Drømmekontoret


Jeg synes denne kontorpultene ser ut som en drøm<3
Ikke min dessverre, men den dagen jeg har fått kontoret vårt i orden 
kommer det nok et bilde av skrivebordet mitt også;)

Men orden må jeg ha uansett, så jeg har utstyret klart da!
Som på dette skrivebordet har jeg brukt kontorserien vår i fargen Record Sand.
Jeg synes denne fargen er klassisk og fin, 
og den nydelige veven gjør kontorsakene både praktisk og veldig dekorativt:)

Kontorserien består av:


Brevhyller

Magasinholdere
Pennekopper
Småbokser

Arkivboks
Permer
Mapper
Bokser i A4 og A5

Inspirert du også?

Du finner alt du trenger av utstyr i butikken vår i Jomfrugata i Trondheim,
eller i nettbutikken: papirogdesignshop/kontor

Så kommer det forhåpentligvis et bilde av skrivebordet mitt etterhvert også da;)

* Make your life memorable *

Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar