søndag 12. august 2018

Inspirasjon!

Jeg ELSKER å kjøpe magasiner;
Interiør, mat, utvikling, klær og mote - LOVE IT!!
(Kan ha noe å gjøre med at det er overkommelig lesing i barneperioden;))

Og da finner jeg jo alltid noe i hvert blad som er ekstra inspirerende.
Heller enn å ta vare på mengder av blader der jeg aldri kommer til å finne igjen det jeg likte,
så har jeg begynt å klippe ut inspirerende utklipp, og lime inn i en inspirasjonsbok;


Det kan være noe lekkert på interiørfronten:


Gode matoppskrifter:


Reisetips:


Så heller enn å samle på 200 blader har jeg noen få fine bøker;


Som tar mye mindre plass i bokhylla:


I butikken har jeg lagd noen inspirasjons-bøker i forskjellige farger
som er ferdig preget med teksten "inspirasjon" til 295:-

Ta turen innom og la deg inspirere du også!

* Make your life memorable *

Hilde:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar