onsdag 1. mars 2017

Sommerferien i stua:)

Selv om vi egentlig har kommet inn i den første vårmåneden nå er det meste rundt ganske grått og fargeløst enda. Kaldt er det også, og det kommer det nok til å være en god stund til tenker jeg.

Så da har jeg et triks for å få kjent litt på sommeren og varmen;
Jeg limer inn feriebildene sommeren i album, og storkoser meg med alle de herlige minnene og opplevelsene vi hadde da!



Som fotoalbum bruker jeg alltid de fine fotopermene vi har i butikken.
De finnes i flere forskjellige størrelser; fra A5 til A3
- min favoritt er den kvadratiske med ark som er litt over 30 cm hver vei.



Jeg bruker alltid å ta vare på noen ekstra minner fra ferien,
som for eksempel billetter eller boarding-kort, 
noen postkort, kart og andre ting
som jeg limer inn sammen med bildene.



Grunnen til at jeg liker fotoperm best som fotoalbum er den fleksibiliteten det gir meg at arkene kan taes ut og inn. Finner jeg bilder i ettertid kan jeg sette inn dem og gjør jeg en feil får jeg alltid en sjanse til;) 
Vi har fotoark i både sort og offwhite i butikken - jeg liker offwhite best, og synes inntrykket blir lysere da.

Til å lime inn bildene bruker jeg alltid fotostickers:


Fotopermene har 4 ringer, som gir veldig god støtte til arkene,
de kan enkelt åpnes så arkene kan flyttes,


Fikk du også lyst til å ta frem gamle foto-minner, og lime inn i album?
Da kan du ta turen innom butikken, eller finne ditt favorittalbum her:

Og vil du ha hjelp til å finne frem i fotoalbum-jungelen, 
eller få tips til hva som blir det beste albumet for deg? 
Send meg gjerne en mail, så hjelper jeg deg med glede:)

Mmmmmm.....sommer.......jeg kjenner lukten.......

* Make your life memorable *

Hilde<3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar