mandag 1. mai 2017

Ut i vår hage!

Når mai kommer, og hagen begynner å krype frem igjen,
kjenner jeg at det også kommer spirende både hageglede, inspirasjon og lysten til å lage det fint:)
Kanskje har du det sånn også?


Jeg har fått et supert tips som skal prøves ut i år;
Skrive en slags hagedagbok;
Hva ble plantet, når begynte jeg, erfaringer osv.

Jeg elsker å bruke permene fra Bookbinders i A5-format til sånt;
Enkelt og praktisk format som kan ligge fremme, og den er dessuten veldig fin:)

Topp er det også at den kommer med et herlig quote:


Permen fyller jeg med index, ark og plastlommer,
Da kan jeg skrive litt selv, lime inn tips o.l., og ta vare på utklipp med inspirasjon.


Jeg gleder meg til å sette i gang med både å fylle permen, og til å ordne i hagen:)


Likte du ideen? 
Perm og innhold finner du selvfølgelig i butikken vår, men vil du få tilsendt kan du bestille i nettbutikken vår her:

Permen
Innholdet

Resten av tilbehøret finner du her:

Nå har vi fått ordnet litt ute, og sådd urter, noen tomater og mer som kanskje forhåpentligvis får flytte ut når det blir varme i lufta:)
Kanskje kommer jeg med noen oppdateringer med mine erfaringer etterhvert;)

Masse lykke til med hagearbeidet! 

* Make your life memorable *

Hilde:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar