søndag 9. september 2018

Litt sommer i september

Denne uka har vært helt nydelig, med sol og sommertemperaturer☀️

Og da passet det bra med min favoritt sommerdessert synes jeg;
Mango og Jordbær med lime og mynte.
Superenkelt å lage og utrolig godt!
Denne desserten kan gjerne stå i kjøleskapet en stund, og er derfor enkel å lage i forveien hvis man får besøk:)


Lyst til å prøve?

Skjær mango og jordbær i skivede biter. 
Hakk frisk mynte og rør inn sammen saften av lime.

Jeg beregner ca en mango pr person, og dette er ganske rikelig.
Og om det ikke er jordbærsesong går det helt fint å kutte ned på mengden jordbær;
Det viktigste er rikelig med mango:)


Som alle mine favorittoppskrifter har jeg denne i oppskriftspermen min<3
Les mer om våre supre oppskriftspermer her:


Lag, smak og nyt!


God søndag/Hilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar