mandag 11. mars 2013

Inspirasjon til kontoret

Bookbinders Design lager lekre, funksjonelle produkter til kontoret!
Nå har jeg fått tatt i bruk permene en god stund selv,
og med sin perfekte tykkelse og farger som inspirerer meg,
har kontoret mitt blitt knall-fint.
Vi har 16 basisfarger på de fleste produktene våre,
som permer, bøker og boxer.



Jeg har latt meg inspirere av disse bildene,
og falt pladask for en kombinasjon av blå og grønnfarger:




Jeg synes det er helt genialt å fargekode permene mine ut fra kategori: 


Mørk blå er avtaler, turkis er hus-ting,
mørkegrønn er forsikringspapirer, eplegrønn er barneting.

En herlig palett:)



Boksene våre er perfekte å bruke til småtingene på skrivebordet,
med et lokk som lett vippes opp, er det enkelt å skjule små-rotet;)


Jeg hjelper deg gjerne å sette sammen en farge-sammensetning
som passer perfekt hjemme hos deg:)
Ta turen innom og la deg inspirere!

- Make your life memorable -

Hilde:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar