tirsdag 12. mars 2013

Personlig notatbok

Jeg elsker TailorMade-maskinen vi har fått i butikken,
og har de siste dagene fått prøve-trykt på mine egne bøker:)
Jeg er nok sikkert litt over snittet interessert i bøker og papir,
men jeg mener virkelig at det gjør en forskjell i hverdagen
når notater, tanker, handlelister mm
blir skrevet med en god penn på fint papir<3
Jeg var på en konferanse forrige fredag,
og hadde selvfølgelig med meg notatbok til å notere i:)

Den store ble med på møtet, den lille er til handlelister.

Og det kjentes akkurat litt ekstra stas, når jeg tok frem den fine boka mi,
med navnet mitt nederst i hjørnet:)


Vi preger den teksten du ønsker,
og har skrift i to forskjellige typer, og to forskjellige størrelser.
Kanskje den perfekte gaven til bursdagen du skal i neste helg?
- Make your life memorable -
Hilde:)

2 kommentarer:

  1. La deg til i blogglisten min, jeg. Her finner du meg: http://mette-mor.blogspot.no

    SvarSlett
  2. Hei Mette! Ble velig inspirert av bloggen din, og fikk veldig lyst til å lese mer bøker;) Ha en strålende søndagskveld/HIlde:)

    SvarSlett